Aku Bosan dengan 'CINTA' !

                            CINTA ? haha . *pendang sebelah mata
                          Saya serik dengan cinta ! trauma !
                     Semenjak dari peristiwa hitam yang saya alami ,
             Kini saya tak pernah membuka hati ni dengan sesiapa pun .
                            Kisah cinta saya ? ada dekat SINI .
                       Semenjak dari situ lah saya dah benci !
                                    benci dengan Cinta !
                 Bagi saya , cinta sejati zaman sekarang tak wujud !
                    YaAllah ! apakah memang hamba tak layak !
                           Tak layak untuk mencintai dan dicintai ?
                    Masihkah ada ruang dalam hati ini untuk Cinta ?
                              Perasaan ni dah  betul-2 hilang !
                                    Apa patut saya buat ?
                         Ada ke lelaki yang boleh buka hati ni ?
                                                                   
                                Kenapa ! Kenapa ! kenapa !




                                                 
                                             
                                             
                                                   
Thankz for reading :)shayunk kamu . HAHA . comment ?

2 000 idea orang:

abgDude a.k.a kai said...

sabar lah...
mungkin kamu belum jumpe org yang sesuai untuk kamu lagi...
insyaAllah satu hari nanti kamu akan jumpa jugak...
sbb Allah dah tentukan pasangan kita

cerita best said...

korong cm korang le sja je pakjoe nk tkur hehehehe biasa la tangn gatai