TANGISAN vs.KEBAHAGIAAN



        Saya bahagia andai melihat orang yang saya sayang gembira .Tapi saya akan berasa sedih andai orang yang saya sayang menangis dan berada dalam kesedihan . Sungguh , ... hati ini tidak sanggup melihat mereka menangis , lagi-2 bila menangis dihadapan saya . 
Hidup ini umpama roda . Begitu juga hidup kita . kadang-2 sedih , kadang-2 bahagia . Tapi tanpa kedua-2nya itu , pasti hidup kita tidak 'seimbang'. Kerana kadang-2 setiap kesedihan , tangisan , disitulah adanya kebahagiaan kita nanti . Percaya lah , disebalik semua kesedihan , kesengsaraan , tangisan yang kita rasa , pasti ada hikmah di sebaliknya . Bersyukurlah andai kalian telah menemui KEBAHAGIAAN :)
Bersabarlah andainya masih belum menemui kebahagiaan itu :)
                                                             
            
Thankz for reading :)shayunk kamu . HAHA . comment ?

0 000 idea orang: