HAPPY BIRTHDAY SAYANG !

Semalam telah berlangsungnya sambutan birthday secara mengejut . . hehe .. apanya yang mengejut ? Aish .. 
melalut pulak dah saya ni . Ayat pun dah tak betul . Semalam pada 22 .09.2011 , hari jadi kawan baik saya , QURRATUAINI , Sahabat baik saya yang cantik lagi baik . hehe . .saya dan dua orang sahabat saya , membuat rancangan nak bagi surprise dengan dia . Alhamdulillah . . semuanya berjalan dengan lancar . Tapi , hampir-hampir terkantoi . kitorang pun ingat rancangan ni akan gagal , tapi kitorang guna macam-macam taktik bagi dia tak syak sesuatu yang kitorang nak bagi surprise dengan dia . Maklumlah , kitorang ni berjiran . So , kemana pun kitorang pergi , dia boleh hidu . . . kitorang sambut waktu malam sebab nak buat suasana romantik sikit . . ececeh. . ala .. simple je . . Bertemankan cake dengan air Revive . cukup-cukup untuk kitorang berempat . walaupun berempat je , tapi meriah . Enjoy giler lah malam tu . hehe

Thankz for reading :)shayunk kamu . HAHA . comment ?

0 000 idea orang: