PEMILIK SYARIKAT ? BETOL KE NI ?


Oke , saya nak bercerita tantang saya ber'chatting' dengan seorang mamat ni kat dalam MUKA BUKA a.k.a FACEBOOK . pada mulanya , dia bagi advice kat saya . lepastu , dah beberapa minit berchatting , dia hantar ayat macam dah nak chau (off9) ! yang kelakarnya , dia cakap dia seorang pengarah syarikat  yang mewarisi syarikat family dia , then minta maaf kat saya sebab tak bagitahu dia . Agak kelakar sebab apa ? sebab dia minta maaf dekat saya sebab dia tak bagitahu yang dia seorang pengarah syarikat yang mewarisi syarikat family dia . HAHA .. *aku tak nak tau pun . kau fikir aku perempuan apa ha ! *. Lagipun saya first time kot berchatting dengan dia . lagipun penting sangat ke dia nak bagitahu yang dia tu pengarah syarikat ? * apa ,  dia ingat aku nak sangat kawan dengan dia walaupun dia anak menteri sekalipun ! tak hingin lah * . kalau dia fikir saya ni perempuan materialistik , itu salah ! sebab saya berkawan tak pandang pun status seseorang tu . kaya ke , miskin ke , tua ke , muda ke , semua saya berkawan . yang saya pandang adalah keikhlasannya untuk berkawan dengan saya . Bukan sebab ada niat tertentu . 


shomart ! ayat dia buat saya gelak terguling-guling . :p




oke ! kalau nak besarkan gambar tu , klik je kat gambar tu . jelas sikit . sekian~~





Thankz for reading :)shayunk kamu . HAHA . comment ?

0 000 idea orang: